Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

30 Ekim 2010 Cumartesi

korsan taksi kullanalım, bu olaydan kıllanalım



ben demiştim.
toplu ulaşımdan çok şikayet ediliyor, zam kapıdadır demiştim.

neyinize yetmiyor, konserveye dönseniz bile gitmiyor musunuz varmak istediğiniz yere?
kalabalık olacak tabi, istanbulun nüfusu malum, sen de az gez kardeşim!
arada bozulabilir bunlar da kul yapısı nihayetinde
mazot kaç para haberin var mı senin? yok tabi nerden olacak, sen gez koca istanbulu üç otuz paraya...
nefes alamayanlara da nacizane oksijen tüpü için bir firmayla anlaşmak üzereyiz.
ama yine de yaranılmaz size şikayet üstüne şikayet!


ulaşıma %10 zam! bir de bunu az bulanlar var. kokularından yanından zor geçtiğiniz, saygısızlığın bini bi para, hayatımızın pul kadar değerinin olmadığı özel halk otobüsleri ki ben onlara ÖHO kısaltmasını daha uygun buluyorum. zira kendileri ne özel ne halk için.
metrobüste de kademeli ücretlendirilmeye geçilecekmiş. üç durağa kadar 1,35 TL -ki 3 durak genelde yürüme mesafesi oluyor metrobüste zaten- , diğer yolculuk alternatifleri 1,95 TL.

benden sana tavsiye: otobüslerde metrobüslerde sürünme ey vatandaş!
imkanın ölçüsünde yararlan şu istenirse pekala legalleşebilecek şoförlü araç kiralama hizmetinden. tertemiz, yorulmadan, itilip kakılmadan, saygısızlık görmeden, sinir hastası olmadan km başına ortalama 1 TL ye git gidebildiğin kadar.
üç duraklık mesafeyi göz önüne alırsak hele bir de ücreti paylaşacak başka yolcular bulursanız en ekonomik ulaşım aracı olur benden söylemesi.

0 yorum:

Yorum Gönder