Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

22 Ekim 2010 Cuma

kalktım sana kek yaptım



sonucunun endişesi ve kan aldırma zorunluluğu sebebiyle haftalardır ertelediğim şeker yükleme testini göz yaşartıcı bir cesaretle bu hafta yaptırdım.
bir takım belirtiler göz önünde bulundurulunca yüksek çıkabileceğini söylemişti doktorum ama neyse ki sonuç normal çıktı. hal böyle olunca ben de şeker orucumu bozmuş oldum ki hem de ne bozmak!
belirtilerden bir tanesi de çok hızlı kilo alıyor olmamdı. 5. ayıma kadar nerdeyse hiç kilo almayan ben 28. haftama +13 kilo ile girdim:( üstelik bunun son dördünü sadece iki haftada aldım:s sonuçtan muayene esnasında odada olan kimse memnun olmayınca oybirliği ile diyetisyene gitmeme karar verdik.
muhtemelen aylarca sürecek olan diyetime başlamadan önceki son günlerimdir diyerek kendime şeker testinden önce de söz verdiğim gibi-tabi sonucuna bağlı olarak- vişneli kakaolu keki yaptım. yani başlıktaki sen aslında oluyor ben:))) sıcak sıcak iki koskocaman dilim yiyince ağzımın içi bi garip oldu. sanırım uzun zaman kek yemem artık.
ama fena olmadı yahu:))
nil de benden bana gelsin, seviyorum kendisini..


Nil Karaibrahimgil - Kek
Yükleyen musicplay. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

0 yorum:

Yorum Gönder