Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

28 Ekim 2010 Perşembe

damla damla...


yukarıda ben bugün konulu amatör fotoğraf çalışmasını görmektesiniz

dünden beri durmadı yağmur. şikayetçi olan çok. ıslanmaktan, çamur olmaktan -biraz önce düşüncesizce sokağımızdan geçen bir araba, düşünceli düşünceli yürüyen yayadan nasibini fazlasıyla aldı- , trafiğinden -en fazla da trafiğinden şikayet edip duruyoruz.
benim gibi dışarı çıkmak zorunda değilseniz yağmur keyifli de geliyor olabilir. yağmurla özdeşeleşen eylemler var hayatımızda. üzerimize battaniyeyi çekip film izlemek ya da bütün gün tembel tembel okuyup uyumak uyanıp yine okumak gibi.
gazetelerimi aldım, kitabım yanıbaşımda polar battaniyem en ulaşılabilir yerde, çayın altı açık. yerimden kalkmayı bile düşünmüyorum bugün.
babaannemin dediği gibi; 'Allah hayırlı yağmurlar versin'

2 yorum:

Unknown dedi ki...

yagmurlu bır gun ıcın super 1 kare.. bu arada blog temana bayıldım

canan dedi ki...

teşekkür ediyorum:)

Yorum Gönder