Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

16 Nisan 2010 Cuma

alice harikalar diyarında

gözlerimi kapadım...

harika bir bahar havası.
kuşlar cıvıl cıvıl.
şu genç ne harika çalıyor akerdeonu, ne renkli giyinmişler ailece...
kahvemi yudumlarken tadını çıkara çıkara; çıtı pıtı hanımlar, beyler geçiyor yanımdan ellerinde alışveriş torbaları..
herkesin yüzünde bir tebessüm bahar karşılanırken
çiçekler her bahar mı güzel oluyor burada?
hiç susmaz mı bu görmüş geçirmiş binalar?
neresi burası? olsun ne önemi var!



hurdacı diye bağıran adam! ecnebi memleketinde türkçe seyyar??
akerdeon nereye gitti?
iski mi! yok artık!!
bi de doğalgaz üstüne! 'doğalgaz fatura çıkarıcam doğalgaz doğalgaz! saatleri okuycam 9 tane açın kapıyı siz'

yan binada tadilat var matkap sesi susmuyor. esnaf tavla oynuyor bir dükkan kapısında. üst kattakinin oğlu geldi okuldan koşarak çıkıyor merdivenleri.
kargocu postacı bakkalın çırağı hepsi bi kapıda. doğalgaz, su iki fatura aynı anda.
akerdeoncu gitti ama gelir yine yarına.
kuşlar cıvıl cıvıl bahar mis gibi benim sokağımda da..
benim yaşayan sokağımda...

3 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

ruhu olan bir sokagim olsun istiyorum ben de... nasil imrendim yazinizi okuyunca.

sevgiler,

Deli Melek dedi ki...

Öyle güzel ifade etmişsin ki,hayatın ta kendisinden olan güzellikleri...Sessizliği ve sakinliği daha çok tercih eden biri olmama rağmen,kelimelerinle yaşadım ''yaşayan sokağın''da;keyifle ve çoşkuyla...

canan dedi ki...

yorumlarınıza teşekkürler :) kötü tarafları olsa da seviyorum ben bu sokağı. nefes aldığını hissedebiliyorum...

Yorum Gönder